Karola Knutsson

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Karola Knutsson - 8 september 2010 05:54

Jag har anmält Ulex till schäferutställning den 3 Okt i Vårgårda, det ska bli spännande.

Unghundskursen i måndags var rolig, vi fick köra inkallning - kom med 100 knyck å det gjorde hundarna måste jag säga, vilken fart.. Roligt att träffa andra med hundar i samma ålder, några var riktigt duktiga ;-)

Efter denna kursen hoppas jag kunna gå en kurs med ren lydnad, minns när jag gick med min första schäfer för 10år sedan då såg kurserna helt annorlunda ut..Kan ju träna privat med Jessica med om jag vill så vi får väl se ;-)


Snart dags att dra till jobbet, börjar lite tidigare idag för jag ska på möte sen.. har även möte på fredag så jag hoppas jag kan sluta tidigt då ;-) Inte så lätt att boka in möte som ska passa alla när man i prinsip har 2 lediga vardagar/mån så då blir det så här ;-)


Ha en bra dag allihopa..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards