Karola Knutsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Karola Knutsson - 29 juli 2010 05:48

Var och såg dem igår på Torgfesten här i stan, fett nice.. Vilket drag. Lite klent med folk trots fint väder.


Idag blir det fixa pass till dottern, i åmål har de öppet på passavd till kl 19 idag så det är ju bra.. Sen kanske jag lyckas få en tid till Läkaren, har en jävla klåda som jag blir tokig på snart, ska ringa idag o kolla...

Nu blir det jobba..


    

Två av medlemmarna i Billy

Av Karola Knutsson - 27 juli 2010 22:56

Ja nu har jag kommit i gång.. Å träningsvärk har jag fått på kuppet men vad gör det, det är ju gööör härligt   


Imorgon blir det Torgfesten här i Säffle, ska ner o kolla Billy det är Gyllene Tiderbandet o de är ju grymma..


Annars händer det inte så möe, jobbar långvecka nu så det blir ingen övertid iaf, annars kan jag jobba lite över det gör inget men inte när jag har långvecka..


Börjar träna unghundarna nu i lydnad, Ulex är riktigt duktig.. vi tar lite träning på kvällspromenaderna..


En kompis var o hälsade på idag från Göteborg, men han fick Jour i morgon så han var tvungen att åka hem igen.. men det var ju trevligt den stunden det varade   


  


Tjingeling på er godingar

Av Karola Knutsson - 16 juli 2010 12:00

Nu är det lite mer än en månad tills jag, min kära Anki och min lilla Michelle åker utomlands en vecka, det ska bli riktigt roligt måste jag säga..   den 26/8 drar vi med flyget från Arlanda..


Är långledig nu och jobbar först på tisdag, skönt det med och speciellt nu när det ska vara så varmt med...


Nästa helg blir det Göteborg en sväng, ska dit och hälsa på en kompis tänkte jag..


Annars händer det väl inte så mycket för tillfället iaf   

Av Karola Knutsson - 4 juli 2010 07:41

Vi var ute på sandhamn över Midsommar och här kommer lite bilder därifrån:


              

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Facebook

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards