Karola Knutsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Karola Knutsson - 30 oktober 2011 13:38

JA det tror jag   vissa saker verkar mycket bra och lovande   mer säger jag inte i dagsläget *tralalalala*


Idag har jag och Michelle städat, Michelle skötte damsugaren så tog jag resten   Nu vilar de bägge två, sen ska vi åka ner till stan och ta en pizza det får bli lite sånt slappis nu när det är grått, mulet och trist och dessutom VINTERTID *brr*


Trött e jag med, men jag får väl sova ikväll el nåt...


Pözz mina vänner


   

Av Karola Knutsson - 26 oktober 2011 21:14

     


 

Av Karola Knutsson - 26 oktober 2011 13:11

Denna blir det   


 

Av Karola Knutsson - 25 oktober 2011 10:24

Har fått tid till Stig Hagengård, spec på ortopedi med min älskade Curry, vi får hoppas och hålla tummarna att allt ser bra ut.. skulle tro att det blir röntgen av rygg och höfter med för det har jag sagt att jag vill men det beror ju på vad Stig tycker... 


Idag ska jag städa lite, fixa med tvätten och så... Ska skaffa en ny torktumlare har en väninna som ska fixa en billigt åt mig  


Strax ska barnen, hundarna och jag ut på profast vi väntar till Elias har ätit så han inte blir hungrig huxflux   


Har beställt nytt aggregat till hästarnas hage och tråd och stolp från nordpost så jag hoppas det kommer imorgon eller på torsdag så jag slipper ha en åsna på rymmen hela tiden..


 

Curry 10mån



   

Sötaste Michelle som är busig på morgonen  


Nu blir det    

Av Karola Knutsson - 24 oktober 2011 22:28

Tänkte bara säga godnatt till alla goa vänner och läsare och avslutar med en bild på min lille goding som nu sover sött... 


 


Natti Natti   

Av Karola Knutsson - 22 oktober 2011 21:04

Fick G och klassvinst (var bara Ulex i klassen) kritiken sådär men mycket "handhavandebrister" (vad långt ordet blev) ställde inte honom själv  

Är väl inte jättenöjd men min kille skötte sig bra  , blir bättre framöver 


Kritiken:


"Över medelstor, medelkraftig. Ngt långsträckt och djupställd. Maskulint välformat huvud, ngt vid öronställning. Ngt flack manke och eftergivande rygg. Mkt kort kors. Tillr vinklad fram, välvinklad bak. Ngt tåvid front. Helt paralell bak, lätta rörelser som skulle ha bättre steglängd"


Å Någon ville se pokalen och rosetten så här kommer en bild:


   Inte så bra bild men...


Tyvärr ingen bild på Ulex  


kram 


Av Karola Knutsson - 21 oktober 2011 18:27

Idag har jag varit riktigt trött... Å Michelle vill gå o lägga sig nu redan, hon har inte vilat nå idag o så ska vi upp tidigt i môra, lille Elias däremot är inte trött han sov en stund på em men det är allt, han härjade inatt också...


Nä jag får väl knalla upp till Michelle och stoppa om henne, sen ska jag plocka ihop saker till hundar och barn som ska med i môra, barnen ska till ett par vänner till mig   Sen blir det nog slappa vid tv´n för min del    






   

Av Karola Knutsson - 20 oktober 2011 15:16

Får skaffa ett starkare elaggregat för åsnan rymmer hela tiden, nu har hon varit ute o sprungit i 3 timmar å det blir bara värre om jag jagar henne... så jag får vänta tills hon bestämt sig för att gå in  


Lille Elias ligger här i sitt gym o grejjar med labanfigurerna.. snart kommer vänner och hälsar på, de hämtar Michelle på dagis eftersom jag inte kan ge mig iväg med åsnan på fri fot   


 


Annars så har jag städat idag (med!) dammat, damsugit och torkat golv överallt (nästan) missade att damma tvn så det ska göras nu   sen fixa kvällsmaten... Lasange..


Ha en trevlig kväll


    

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards