Karola Knutsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Karola Knutsson - 23 mars 2012 10:29

Ja igår var det dags, vi var ute i skogen hundarna dona och greja och rätt vad det var som hoppa ena hunden till för att sedan nosa på marken, gick in röjde runt med nosen i sängen så jag trodde hon blivit galen    började sedan svälla över nos och hals... Ringa vet, stängt i Säffle så jag fick ringa Solstaden i Karlstad, in med hundar i bilen och iväg. Hos vet tog de prover och hon fick vara kvar några timmar för dropp, medicinering och övervak... Jag passade under tiden på att åka till klubben och träna den andra hunden. Hämtade henne på kliniken vid 21 och var då väldigt trött. Idag är hon pigg men ska ju ta det lugnt 7-10 dagar fick recept på kortison som hon ska ha för svullnaden som fortfarande är kvar. Återbesök om 1½v för provtagning.


Som ni kanske har sett så skriver jag inte så mycket på bloggen längre, vad gäller hundar och träning så skriver jag i bloggen på hemsidan, kika gärna in om du är nyfiken: http://gersheps.hemsida24.se


Annars är allt finemang med resten av familjen förutom Elias som fortfarande är förkyld, å så gott nu när våren och värmen kommit så man kan vara ute mycket.


Idag blir det träna hund, ska ju tävla den 15/4 så vi har lite att slipa på  


 


Må gott!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards