Karola Knutsson

Alla inlägg under oktober 2009

Av Karola Knutsson - 31 oktober 2009 22:29

Vad är det för ord egentligen? De sa så på mixmegapol tidigare ikväll å jäklar vad jag garvade, det lät ju hur roligt som helst..


Snart sovatajm, jobbar imorgon iof bara några timmar när vi jobbar helg men vi jobbar helt molalléna så ibland blir det lite segt...



Får skriva bättre imorgon


Nattipussar!

Av Karola Knutsson - 30 oktober 2009 06:35

Jag måste köpa ett nytt ramminne till datorn för den är asseg, kan tex inte ha youtube och ett spel igång samtidigt för då knullfuckar den.. har ju snabbt internet så det beror ju inte på det iallafall.

De kanske har sånt på Ullared? Är det olika vilket ramminne man ska ha beroende på processorn? Har jag aldrig hört men så kanske det är.


Dags att dra till jobbet, det blir väl en kort dag nu när det är fredag.. Jobbar helgen med.


 

Av Karola Knutsson - 29 oktober 2009 06:26

Titta vad söt jag är.. Lev klar v.51


Snart dags att dra till jobbet, det är en lång vecka då jag jobbar tom söndag, fast sen har jag ju semester nästa vecka. Ullared på måndag, ska bli så kul för det var ett tag sen jag var där.. det blir julklappsshopping och lite prylar åt hästarna *s*


Idag ska vi tvätta grisningsavdelningen på jobbet, det är lite drygt när det är så kallt men det går ganska fort ändå.


Snart e det halloween med, tänkte ta en tripp till Kil och besöka min mormors och kusins grav.


See ya


Av Karola Knutsson - 27 oktober 2009 20:22


Hon e asbra, har en härlig röst:



Av Karola Knutsson - 27 oktober 2009 16:49

Har skaffat ny webbcam och mic så nu kan jag sjunga lite Flört..


hahaha jag garvar här för min dotter kom och skulle ta på sig hundens reflexväst.. snyggt vettja Skrattande


Har krupit runt i utgödslingen idag, inne i kulverten under spalten bara för den där envisa lillnassen inte ville komma, så då gjorde jag ett desperat försök att få upp honom men det gick inte så han är kvar där nere, ska ner om ett tag och prova en annan grej, han har fått mat där nere iallafall.. Tappade min mobil i piss och dret, skyndade mig att slita ur batteriet så den funkar iallafall som den ska, luktar ju inte så gott kanske Flört Hahaha ja jag kan lyckas jag..


 

Av Karola Knutsson - 26 oktober 2009 05:21




Snart dags att dra till jobbet, måste börja en timme tidigare då jag måste sluta tidigare, ska iväg på ett möte och det är kl 15..

Jaha nu är det vintertid.. ja och det känns ju sådär, nu har man en lång och kall tid framför sig, fast segast är det nog i Jan och feb tycker jag för då händer det inte så mycket mer än att jag fyller år i Jan och dottern i feb.


Nästa måndag blir det Ullared, hoppas att bet för resan är inne i morgon om jag betalat den nu? Annars får jag ringa dem o säga att den är bet och skicka kvitto i värsta fall. Mycket som ska handlas så jag är glad att vi får spendera 7 timmar där för det lär ju behövas.


Michelle är lite krasslig så hon får vara hemma från skolan idag.


 



Puss på er!

Av Karola Knutsson - 25 oktober 2009 19:45

Yes, den hanhunden jag ville ha finns tillgänglig för min tik... Visst e han fin?? Flört


   


Arec

Av Karola Knutsson - 25 oktober 2009 08:08

Hahaha det hade jag glömt så snacka om att jag blev förvirrad nu på morgonen, datorn sa 6.58, mobilen sa 7.58 och texttv sa 4.58???? What?? Vad fan e en klocka egentligen men till slut så fick datorn rätt iallafall Glad


Nu har jag lite förslag på kennelnamn iallafall, kikade på FCI men där fanns 3 av de 4 jag först hade valt så det var bara att sätta sig ner och fundera vidare så nu har jag lite nya alternativ, ska skicka in på måndag så jag får det gjort för det tar mellan 4-6mån innan det blir klart, det kan ta ännu längre tid med.


Lite bilder på Linn och Tilda, Linn är systerdottern och Tilda är kusinbarn


Tilda 5månader


 Linn 6månader 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards