Karola Knutsson

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Karola Knutsson - 13 maj 2010 05:41

Veckorna går för snabbt tycker jag, idag har jag jobbat 11 dagar i sträck men det känns inte som det mer än att jag är trött.. Ledig i 4 dagar sen så det är ju bra. På lördag är det vårmarknad här i Säffle så jag ska stå och sälja lite växter tänkte jag..

Ska ställa ut alla mina växter nu i helgen, vågar nog tro att frostrisken är minimal nu, kollade på www.klart.se och där såg jag att det inte skulle vara någon frost.


Idag blir det mycket att göra i vanlig ordning på jobbet, vi ska flytta smågrisarna som ska avvänjas, det gick rätt smidigt och bra sist så vi hoppas att det går lika bra idag, men det kommer att ta hela eftermiddagen att göra det. Svinhuset vi tvättat är färdigt iallafall   


Ska bli gött med sovmorgon i morgon, i morse var jag så trött att jag knappt orkade öppna ögonen å det är inte likt mig för jag är en morgonmänniska annars som är uppe med tuppen..


Tar en sväng till väninnan ikväll, hon är nyligen Opererad så hon får inte göra någonting så jag tänkte åka dit en sväng och hålla henne sällskap    i förrgår hjälpte jag henne att ta in gässen.. men gisses vilket liv de förde.. hahaha


Uppdaterar när jag har tid, lust och ork.


Ha en bra dag!


  

Min lilla Ena

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards