Karola Knutsson

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Karola Knutsson - 16 februari 2010 05:47

  


Ja idag blir det kurs hela em, vi får se om chefen ska med annars får jag åka själv.. tur att det är i Säffle iaf    Först blir det lite jobba idag ska vi flytta djuren som vi brukar göra på tisdagar sen ska jag lägga in ny halm i bäddarna   så det tar väl halva förmiddagen för de där portarna till bäddarna är inte att leka med när det är kallt..


Vaknar om nätterna då frugans tele väsnas å jag kommer aldrig ihåg och fråga henne varför den håller på så, alltid samma tid..


Låg o tittade på Medium igår, älskar den serien likaså Ghost Wisperer det är spännande, gillar också livet på akuten, förlossningskliniken etc   man blir allt lite bebissugen när man ser de små, men vi hade tänkt att vänta något år till innan vi skaffar en till, det blir jag som ska bära isåfall å frugan får va mammaledig för sånt har jag inte tid med    nä jag jobbar hellre än att går hemma faktiskt..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards