Karola Knutsson

Alla inlägg under november 2011

Av Karola Knutsson - 17 november 2011 17:48


Gristryne


Idag har jag donat med Julkort, börjar bli dax att beställa å de som ska skickat på mejl är klara  


   

Den ena tomtenissen eller tomtenissa ska det ju vara  




Tjing


   

Av Karola Knutsson - 16 november 2011 21:42

Sitter med lite kaffe och spejar på fb   kollade bonde söker fru förut... Johanna e ju såå fin och verkar mysig på alla tänkbara sätt   


HAr beställt en ny nobil också, tur man får med Halebop för mina närmaste vänner har det då ringer man ju gratis  min gamla mobil är väl typ 6mån eller nåt så den ska jag också ha kvar med mitt gamla nummer  


En HTC Wildfire S Blev det, får se när den dimper ner i brevlådan då...




Det blir annars rätt lugnt... På Måndag ska jag ut o fika   med någon som e riktigt fin    


Jaja nog tjatat från mitt håll!


Ha en god kväll och Natt


Pözz och kram


       

Av Karola Knutsson - 15 november 2011 12:50

Hahaha hon missförstod detta med babygym o trodde väl att det var ok att hon också använde det eftersom hon också e bebis (11mån)  




Snart blir det en tur i skogen med alla galningar  


Ha en bra dag!


Kram  


    

  

Av Karola Knutsson - 14 november 2011 18:14

Pratade med K idag, hoppades att hon och lilla Joline skulle komma ner till Jul men det blir inte så för K inte pallar, synd för barnen skulle tycka det vart roligt... Så nu är det definitivt, ingen Jul här iaf  


Försökte ta lite kort på knäppgökarna idag, men det gick väl som vanligt...inte så bra, önska man hade en systemkamera, får väl införskaffa en sådan så småningom  


Så här är dagens bildskörd:


             


 


Av Karola Knutsson - 13 november 2011 22:52

Dags att sova snart, Elias vaknade redan 21.30 så nu sover han med lite tur sina 6 timmar   så jag ska också passa på att sova ordentligt...


Godnatt på er alla


Kram  


    


 

Av Karola Knutsson - 13 november 2011 10:18

Ja det känns som att nu går livet i rätt riktning igen, blir bättre och bättre för varje dag   Snart ska jag även ta över klubbens hemsida (hoppas jag) å det ska bli hur kul som helst, hoppas man får lite fria händer att greja så det blir både snyggt och funktionellt.. har fixat en webbmastermejl så all klubbinfo kan vara separerad från min vanliga mejl  


Idag ska vi ut i skogen o röja med galningarna och förhoppningsvis komma igång med hundgårdsbygget...


   


Ha en bra dag allesamman!


Å Grattis alla pappor på Farsdag!


 

Av Karola Knutsson - 12 november 2011 19:09

Strax ska jag och barnen gå ut o ta in hästarna o ge dem käk, sen är det kväller för Michelle... För min egen del blir det lite av det vanliga, plocka här och där saker som inte ligger som de ska   å städa köket naturligtvis... sen ska jag måla lite  

Jahapp, nu har lilltrollet vaknat  


Ha en bra lördagkväll alla! KRAM


     


 

Av Karola Knutsson - 11 november 2011 11:32

Känns som att det kan bli en bra dag   


 



     

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards