Karola Knutsson

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Karola Knutsson - 4 november 2011 21:03

Ja man sitter här ensam, barnen och hundarna sover... Man börjar tänka, tänka på Advent och Jul som komma skall det ger fruktansvärd ångest, kanske man bara ska ge barnen paket sen får det vara   Jul betyder ju oerhört mycket för mig, jag är bara halv nu det fattas en bit... en saknad en längtan som gör sig ännu mer tydlig då.. 

Saknar att ha någon här, någon att dela livet med... Har ju alltid barnen och djuren men det är inte samma sak riktigt även om jag älskar dem mest i hela världen.. Någon man kan språka med, krama, dela glädje och sorg med   

Man känner sig så ensam när man är van att ha det och jag undrar när det går över? Aldrig? vad vet jag  


Har börjat lära känna någon och är oerhört glad för detta... det känns bra när jag tänker på denna personen   tyvärr rädd att bli sårad, sviken osv... men vi får väl se hur det går  


Satt igårkväll och grejade lite med foton, så här blev lilla Freas:




Å så hittade jag 2 jättesöta bilder   Dottern älskar ju Musse och Mimmi


      


Ja det var allt för mig för idag...    Nu blir det en kvällskopp   Ha en bra kväll alla goa


Kramisar


   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards