Karola Knutsson

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Karola Knutsson - 18 september 2011 19:21

             

Av Karola Knutsson - 18 september 2011 15:17

Igår skulle det vara BH prov på Og Solsta, nervös och stressad kände jag mig, var på jobbet några timmar på morgonen... Åkte hem och packade ihop och drog de 8 milen till Karslad, när jag kommer fram så kommer distriktets ordf fram o säger att domaren e sjuk   nån magsjuka... Tråkigt för de som åkt dit, folk hade kommit ifrån Norge o allt.. Jaja det blev iallafall träningstävling av det hela.. De som gjorde UHP var ute o cyklade för fullt och sedan skulle exteriörbeskrivningen börja med många finfina hundar, jag fick träffa lille valparna Fricco, Frea och Friia (tror det är Frea som är långhår) blandar ihop namnen på de två.. Ev ska jag ha henne på halvfoder jag älskar verkligen den goa valpen...

Många goda råd och träningstips fick man också, alltid kul sånt  

På eftermiddagen blev det lite skyddsträning, Ulex fortsätter med bitkudden och jäklar vad taggad han blir nu, riktigt roligt att se  


Å alla trevliga människor man träffar på klubben, så roligt! Nä nu e det dags att åka en sväng till smågrisarna så de får kvällsmat..


Ha en bra dag i regnet alla kära vänner och bloggläsare!


   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards