Karola Knutsson

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Karola Knutsson - 18 maj 2011 16:59

Till mig:


2 par mysbyxor

1 långärmad tröja

1 Amningslinne

1 Amnings BH

Amningsinlägg

Megapack trosor (vägra nätisar)

Strumpor

Hårsnoddar

Borste

Schampo och balsam

Tandborste och tandkräm

Linser

Glasögon

Godis

Dricka

Suduko

Bebis Dagbok

Kamera

Mobil + laddare

Journal och ID

Förlossningsbrev

småpengar till parkering


Till Elias:


2 par bodys (1 50 och 1 56)

2 par byxor

2 pyjamas

2 mössor

strumpor

1 filt

Gosedjuret

1 ombyte till hemfärd

Bilstolen

Blöjor

Våtservetter


Till Frun:


Hon får packa själv   

Matlåda om hon inte köper något förstås


Sparar listan så jag kan uppdatera den för säkert har man glömt något   

Av Karola Knutsson - 18 maj 2011 16:51

Jag ska ju på nu mätning imorgon, håller tummarna för att jag slipper bli sjukskriven och OM jag nu blir det så kan jag väl få jobba 50% iallafall.. tänk vad tiden skulle gå sakta om man inte fick jobba om dagarna  

Uppdaterar imorgon hur besöket gick..


Fick välja en annan färg på vagnen eftersom det skulle ta huuur många veckor som helst att få den andra då den inte fanns på lager, så en turkos och beige vagn... Rätt läcker   Den ska iallafall skickas idag så den kommer väl i början av nästa vecka..

Funderar på om jag ska köpa bilstol och adapter i samma färg  


   

  

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards