Karola Knutsson

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Karola Knutsson - 27 februari 2011 19:22

Vilken hemsk helg det har varit, bara en massa strul o dret och dessutom har man gått med feber. Idag är jag iof piggare men ingen energi ännu och kan vara nöjd över att få ta saker o ting i min egen takt och har tur som kan vila några timmar mitt på dagen...

Imorgon är det iallafall måndag igen, då ska jag ringa och kolla när kadaverbilen kommer så jag kan ta bort min häst... Hästen är fullkomligt galen nu vid brunst och jag fattar inte varför hon brunstar nu, men hon har ju alltid varit knepig både till brunster och annars också men nu är hon katastrofalt livsfarlig    hon har fått sina chanser under de åren jag haft henne, hon blev bättre ett tag men nu är hon värre och springer gärna rakt över en om man ställer sig framför henne, skriker och slår med bak och framben... Så nu har vi tagit beslutet. 


I all dret så väntar vi nu på att få gå på Ultraljudet på torsdag, Anki följer med då min bil inte är så laglig länge till då det var en massa fel på bes så vi kollar efter en annan    Vi skulle ju behöva en minibuss eller nå liknande men vi får se vad det blir...


Nä det var allt för mig i denna stund...

Lite bilder på hästen vi ska ta bort. Midnight rose



Kramis


    

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards