Karola Knutsson

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Karola Knutsson - 23 januari 2011 07:20

Japp var där i fredags o ska ta prover på Måndag för blodgrupperingen var för sent att ta när jag var där.. Blodtrycket var bra 130/69 ligger ju annars lågt så det var ju skönt.

Remiss skickad för UL som blir runt den 4/3 samt remiss till spec MvC i Karlstad pga tidigare prematur förlossning. Nästa Bm besök i April jag kan ju tycka att det är lite väl långt dit men det lär ju gå fort


Igår åkte vi till Og Solstas träning, skulle testa hundarna men också hämta Enas stamtavla inför röntgen nästa vecka, när jag var på väg hem kom jag på att vi glömt stamtavlan    Hahaha alltid e det något.. 

Träningen gick sådär, Ena har varit lite smått hopplös sedan hon löpte i slutet av Nov, Ulex var lite mer på G... Å jag måste träna på att inte korr hundarna i halsbandet   för de vill inte ligga på riktigt i skyddet då när man jobbar med de kopplade...


F.Ö nu blir det hårdträning inför BH provet den 30/4


Ja det var väl allt för mig   


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards