Karola Knutsson

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

10+5

Av Karola Knutsson - 10 januari 2011 16:58

Mår ganska bra nu faktiskt, men rädslorna har börjat komma som att gå och halka, bli sparkad eller knuffad av hästen, suggorna osv... men det är väl normalt att man blir lite mer försiktig kanske   


Lite mer än en vecka kvar av första trimestern, skönt det då har man ju 2/3 kvar *hahaha* 


Magen för en vecka sedan, snart kommer en ny färsk bild   


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karola Knutsson - 3 november 2017 22:47

Hittade tillbaka hit från facebooks "minnen" så varför inte blogga lite igen   hänt en del på dessa år, bla har jag börjat lira gitarr   samt är jag aktiv i unga örnar Värmland och nattvandring här i Säffle    Info om unga örnar kommer jag länka om...

Av Karola Knutsson - 23 mars 2012 10:29


Ja igår var det dags, vi var ute i skogen hundarna dona och greja och rätt vad det var som hoppa ena hunden till för att sedan nosa på marken, gick in röjde runt med nosen i sängen så jag trodde hon blivit galen    började sedan svälla över nos och h...

Av Karola Knutsson - 19 februari 2012 15:26

Ja nu är det gasen i botten, här tränas det och donas... Nyligen avverkat 1,2 Mil med Etzel som iof skulle kunna gå lika långt till    I Torsdags var jag och Etzel och gjorde lite test hos polisen, ser mycket lovande ut för honom med en karriär som k...

Av Karola Knutsson - 1 februari 2012 00:26


Med Curry (Vargsjöns Bella) de tyckte att det såg bra ut... tog en bild med mobilkameran som blev sådär, vidare tog vi en plåt till som blev mycket bättre så alla blev nöjda    Nu är det bara att vänta på domen från skk... Nästa rtg HD/AD blir med ...

Av Karola Knutsson - 24 januari 2012 11:48


Ja det händer en hel del kul nu framöver, på Fredag ska jag och älsklingen och några vänner på Takida det ska bli ashäftigt... På Tisdag ska Etzel testas, jäklar vad spännande det ska bli så nu är det hårdträning där... han behöver iof inte träna så ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards