Karola Knutsson

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Karola Knutsson - 10 januari 2011 16:58

Mår ganska bra nu faktiskt, men rädslorna har börjat komma som att gå och halka, bli sparkad eller knuffad av hästen, suggorna osv... men det är väl normalt att man blir lite mer försiktig kanske   


Lite mer än en vecka kvar av första trimestern, skönt det då har man ju 2/3 kvar *hahaha* 


Magen för en vecka sedan, snart kommer en ny färsk bild   


  

Av Karola Knutsson - 10 januari 2011 06:05

Har permenentat håret och är riktigt nöjd, det är säkert 20 år sedan sist alltid kul att göra något nytt..


Fick höra igår att väninnan i Åmål ska para sin Troya till löpet som ska bli nu och jag tänkte följa med henne om jag är ledig, ska ju ha en tikvalp själv   


Här är en bild på mamman


Spader ess Troya


  

Mer om henne finns att läsa på : Spader Ess Kennel


Nu ska jag ut och se om jag får bilen från gården innan jag väcker barnen, det är rena blankisen här ute och man kan knappt stå på benen   


Ikväll blir det promenerargänget igen med hundar... 


Ha en bra dag allesammans!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards