Karola Knutsson

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Karola Knutsson - 19 december 2010 08:11

Hahaha var på väg hem från stan igår så åkte jag på en grusväg och fick möte så jag skulle hålla ut lite för på mötande sida var det hur mycket snö som helst på vägen, det slutade med att mitt hö framdäck sög tag i snön och det vä fick inget fäste då det var rena blankisen där det inte låg snö... så vips var jag i diket    provade att dra upp bilen med hjälp av en annan bil men den gick inte att rubba så jag fick ringa till en kollega som bodde i närheten så han kom med traktorn   tur man har snälla kollegor som hjälper till   


Imorgon ska vi börja jobba kl 6 istället för kl 7 så vi hinner med, barnen är iallafall hemma från dagis då det är planeringsdag där så jag behöver inte skjutsa dem iallafall...


Idag blir det till att ploga av vägen så den är ok tills imorgon, behöver dock mer diesel till den.. det är imorgon 2v sedan vi beställde diesel men det har inte kommit någon ännu   




  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards