Karola Knutsson

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Karola Knutsson - 9 december 2010 09:02

Nu vill jag höra era synpunkter på dessa konsollerna, vad är bra och mindre bra. Vad rekomenderar du?


Själv vill jag gärna ha båda   så därför är det intressant att höra vad ni tycker..


  


Av Karola Knutsson - 9 december 2010 08:49

Är ju alltid ute i sista stund och så även i år.. Nu har jag iallafall älsklingens julklapp beställd och jag har även köpte lite till barnen men har en del kvar så det får bli när jag handlar julmaten för jag vet inte riktigt vad jag ska köpa   


Det har kommit lite mer snö inatt, men inte så att jag behöver ut o ploga iallafall.. såg att det längre fram kunde bli en del snö, men vi får väl se hur det blir med den saken.


På tisdag ska äldsta tjejen gå sitt första luciatåg, och jag hoppas jag kan vara där och titta på henne, ska fråga om jag kan vara ledig då istället för på måndag   


Nu ska jag försöka ta lite kaffe, sen ska jag gå ut lite med hundarna det behöver både de och jag   


  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards