Karola Knutsson

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Karola Knutsson - 19 november 2010 16:43

Har 7 dagar kvar innan jag e ledig 2.. om jag inte bryter ihop innan vill säga.. Är så jävla trött så det går inte att beskriva, ok det var jag själv som ville jobba nu i helgen men jag har inte samvete till att tacka nej.. trodde åtminstone att jag kunde få en ledig dag men icke..


Nu ska jag åka o handla lite, det får bli frukt och yoghurt i helgen för jag har varken tid eller ork att laga någon mat.. ingen lust heller för den delen    sen blir det stallet, städa och promenera hundarna.. Å efter det zzzzzz


Kramisar


  

Av Karola Knutsson - 19 november 2010 05:36

Skulle skriva ut e biljetten till de som ska åka tåg nu på morgonen men skrivaren vill inte fungera   får ta o ringa sj kl 6 o höra om det går att hämta ut den på station..


Det vart inga lediga dagar för min del så nu ska jag jobba 19 dagar, sen e jag ledig 2 dagar och efter det jobba 7 dagar    att man ska få gå hem tidigare nån dag kan man väl drömma om... Har semester v.49 så jag får se fram emot det och då ska jag INTE jobba nå.


Nä dax att skrämma liv i ungarna och stoppa dem i bilen   


Kramisar


  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards