Karola Knutsson

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Karola Knutsson - 12 november 2010 18:48

Hade möte på förskolan idag.. slutade med en aggressiv jag som gick därifrån bara för att vissa inte kan lyssna och svara på en enkel fråga utan väljer att höra det han vill.. Hade ett bra samtal före med Soc iallafall.. stackaren har det kämpigt då pappan inte fattar att det inte är hennes uppgift att undersöka teckenspråksutbildningar osv..


Lörd, sönd sen åker han hem iallafall.. lite konstigt har det varit här i veckan med pappan och tolken hela dagarna.. tack o lov har vi haft två helt underbara tolkar   


Min jobbhelg nu med.. Frugan hjälper till på morgonen en stund så då går det lite fortare iallafall..


Läkaren ringde mig igår kväll proverna var väl sisådär.. Men vi skulle ta nya prover om 4v..

Troligtvis har jag IFG  (Förhöjt faste glukos) Pre Diabetes som det så vackert heter    Inget förvånande då jag visste att det skulle komma då jag för några år sedan gjorde positiva tester på ö cells antikroppar.. Så nu får man se till att skärpa sig och tänka på vad man äter, och äta regelbundet under hela dagen  har ju slarvat en del med det...  

fp glukos: 6,7 mmol/L

HbA1c: 5,5%


Tjingeling


  


  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards