Karola Knutsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Karola Knutsson - 9 oktober 2010 09:32

Tyvärr hann vi inte med att avliva Pingo, han låg avliden i boxen på fm.


Ja snart är det bara en kvar för vi måste ta bort den gamle (han som står bakom på bilden)

Trist och jobbigt men jag känner inte att han ska behöva lida, han äter dåligt och har jobbigt med sin andning (har bronkit)


 



Bloppis-annons
Av Karola Knutsson - 7 oktober 2010 05:40

  


Sony Ericsson i perfekt skick säljes pga nytt mobilköp. Vit.

Levereras med Kartong, handbok och laddare.


Köparen står för frakten.




Du kan även mejla: midnightrose93@hotmail.com

Telefoner, Säljes - Säffle (Värmlands län)
Pris:    600:-
Telefon:    0708189979
 
Av Karola Knutsson - 7 oktober 2010 05:29

Usch vad trött jag är, igår efter jobbet la jag mig en stund, kom knappt ur soffan igen   kollade lite på tv, sen blev det tidig säng.... 


En kompis hänger iaf med till Gekås v.43 när jag ska dit, lite segt att åka själv så det var bra att hon kunde hänga på.. 


Snart dax att dra till jobbet igen, sen e jag ledig i 4 dagar   det blir najs..


Ha en bra dag allesamman!


  

Av Karola Knutsson - 3 oktober 2010 20:28

Ja det blev rätt många timmar då jag jobbar själv.. men det har gått bra ;-) Trött som fan bara, spelar ingen roll när jag lägger mig på kvällen, lika trött ändå..


Imorgon är sista dagen på unghundskursen.. synd för det är ett trevligt gäng. Den 14/10 börjar jag o Ulex ny kurs då är det tävlingskurs som gäller   


Nu ska jag ta en kaffe och en frukt..


Tjing

Av Karola Knutsson - 2 oktober 2010 17:35

  

Hahaha kolla in dubbelhakan.. Vill verkligen göra hakimplantat men eh 20000kr har ju inte jag nu då   


Färdig på jobbet för idag, ska ut till hästarna och Åsnorna med lite lördagsgodis   


Trött jag blev nu då.... *gäsp*


Undrar vad det är på tv ikväll då??


  

Av Karola Knutsson - 2 oktober 2010 14:15

Nu har ni chans att ställa frågor till mig... Vad vill ni veta om mig??


  

Av Karola Knutsson - 2 oktober 2010 14:01

En härlig dag.. Jag jobbar helg men det går bara fint.. Ska snart tebax till jobbet och göra klart för idag.. sitter med mitt kaffe och kollar mejl och givetvis facebook ;-)

Efter jobbet blir det en härlig höstpromenad med vovvarna.. Är rätt trött men då piggnar man till lite.


Hästarna ska stallas in i helgen, fast först ska vi flytta på hönsen som har haft ena hästens box i sommar, de har ruvat för fullt och sammanlagt är det nu 14 kycklingar ;-) Hoppas det är många hönor för tuppar vill jag inte ha, får tyvärr avliva några stycken nu för det är för många av dem (kan ju inte så gärna bara släppa ut dem i skogen, då lider de bara när de inte är vana vid det..


Retar mig på 2 katter som är här ute hos oss och springer, fattar inte varför folk inte kan ta ansvar för sina djur o inte vet jag vems det är heller för min närmaste granne är ju en bit ifrån och hon har då inga katter... kanske får ta fram geväret   å leka lite..hehehe... nä då det skulle jag aldrig göra men en utskällning till ägaren som är så oansvarig skulle vara på sin plats och kanske en anmälan till djurskyddet.



  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards