Karola Knutsson

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Karola Knutsson - 23 oktober 2010 21:41

Ska snart ut och natta hästarna, tar lite te först. Sen blir det sova i skaplig tid, fast det spelar ingen roll hur mycket jag sover för jag är trött heeela tiden ändå, ibland så trött att man skulle kunna bryta ihop.. kanske har nån vitaminbrist el nåt..

Jag och Michelle låg och vilade i dubbelsängen idag, mysigt   


Imorgon jobb igen sen får vi se hur det blir nästa vecka, skulle haft sem eg men det verkar skita sig så storstädning och röjning får vänta till v.49 när jag har sem.. Ja jag kanske får tid i helgen blir ju långledig iaf to-Må så jag jobbar bara må, tis och ons..


Nä dax att röra på fläsket   


Natti

  


  

Av Karola Knutsson - 23 oktober 2010 19:44

Såg att min besöksstatistik har gått upp de senaste dagarna, trevligt    fortsätt gärna så   


Nu har jag sorterat färdigt bland mina pelargoner, har en del som faktiskt blommar ännu..

Nästa vecka blir det in med bilen på verkstan så de får fixa läckaget på den och så hade jag tänkt att möblera om och göra snyggt i vardagsrummet..


O så här såg det ut hos oss igår:


  


       

Av Karola Knutsson - 23 oktober 2010 11:34

Sitter o gäspar, har varit och jobbat ett par timmar började faktiskt 05.30 med att mocka åt suggorna   Sen har det rullat på så nu är man nyss hemkommen, dottern som fick följa med till jobbet har somnat i soffan, hon blev visst lite trött..


Snön som kom igår är borta nu, ni skulle ha hört dottern när hon kom ut igår:


- Titta mamma det är snö


- Mmm svarade jag


- Då kommer tomten snart, sa Michelle


- Nee inte ännu på ett tag svarade jag


Hon trodde seriöst att tomten skulle komma när snön kom.. Inte lätt att förklara för en 3 åring men jag har gjort ett försök och hon pratar inte om det längre   


Nu blir det softa lite, hästarna är ute och hundarna har varit ute.. Sen ska jag städa lite   


Ha en bra dag allesammans


  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards