Karola Knutsson

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Karola Knutsson - 25 september 2010 09:16

Japp idag blir det höststädning för hela slanten, dock får fönsterputsningen vänta då det regnar. Hade tänkt att ta en tur med unghästen också ;-)

Sen får vi se hur det blir med spår och lydnadsträning för hundarnas del.. inte så kul att lägga spår i regnet..

Ikväll ska jag till min väninna en stund för hon är ensam hemma då hennes gubbe jobbar natt.. så jag ska dit vid 21..


Igår fick jag veta att de rykten jag har hört om en viss person faktiskt stämmer, förstår inte hur man kan vara så jävla elak och falsk.. nu får du sköta dig själv och kom inte till mig och be om hjälp för här har du inget att hämta.. skit ska med skit behandlas   


Nu har jag också bestämt när det blir Gekåsresa, åker ju varje år för att handla på mig saker som behövs och så handlar jag julklappar och en massa annat (onödigt) hahaha Åker v.43 då har jag sista sem v iår så det blir kanske på torsdagen eller fredagen, ska kolla om någon kompis vill hänga på   


Marknad i helgen men det struntar jag i, orkar inte gå runt där i regnet..


Nä nu får jag nog sätta lite fart här..


Tjingeling


  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards