Karola Knutsson

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Karola Knutsson - 21 september 2010 06:01

  


Blev sparkad av min galning till häst igår, andra gången denna sommaren. Men jag vägrar ge upp hoppet om henne. Nu ska jag beställa tid för UL för att se om hon har någon cysta som spökar (allmänt otrevlig vid brunst) efter det blir det Join Up kurs (Monty Roberts teknik) och träning... Så hon får fram till nästa sommar på sig..


Har kört igång min unghäst nu efter sommarbetet, idag tänkte jag longera lite om jag orkar.. Har ju åkt på världens förkylning så jag har feber    får väl se om jag orkar på jobbet idag...


Igår var det unghundskurs i spöregn, fast det gick ju det med... Kläder finns det så det var bara att klä på sig.. Gick över förväntan måste jag säga, vi tränade shaping och blev introducerade i klicker vilket jag kommer att införskaffa mig en   


Ha det så bra idag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards