Karola Knutsson

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Karola Knutsson - 22 augusti 2010 22:46

Skulle ta en lugn kvällspromenad med hundarna så jag tog på mig foppatofflorna vilket går utmärk när man håller sig på vägen ;-) men av någon anledning kände jag för att traska upp i skogen o "kolla läget" i foppatofflor *hahaha* hittade en massa blåbär och var tvungen att plocka, fast först gick jag o bytte skor.. Efter slagsmål med mygg, älglus och gud vet vad det var som surrade runt min skalle så tog jag min hink och gick hem igen.. ½L bär blev det iaf, handplockat ;-)


Snart e det dags för resan också, tiden går fort så om 4 dagar (3.5) så drar vi mot flygplatsen ;-)

Imorgon blir det promenerargänget igen, skulle varit på informationsmöte till bevakningskursen men jag glömde bort att anmäla mig i fredags... lite synd men det är ju inte fel att träffa hundgänget heller ;-)


Nu blir det en dusch för min del, sen lite suduko innan jag ska sova


Avslutningsvis lite hotellbilder på vårt hotell vi ska vara på i Alanya


            

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards