Karola Knutsson

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Karola Knutsson - 9 augusti 2010 18:33

Har börjat träna apportering med mina små, Ena är jätteduktig.. släpper dock apporten innan hon är framme vid mig så det får vi träna mer på.. Ulex är inte intresserad av apportbocken   men vi får träna mer när vi är ensamma han och jag..

Unghundskursen börjar om 3v med, 2st startar med ett par dagars mellanrum och jag vet inte vilken jag ska vara med i så det får jag kolla upp..


Imorgon blir det spårträning om det inte spöregnar vill säga samt lite lydnadsträning..


17 Dagar kvar till vår resa, det ska bli otroligt roligt.. Den 26/8 åker vi och jag hoppas verkligen att jag får sluta tidigt den dagen trots att chefen har sem.. Vi åker iallafall från Gardermoen i Oslo, har bokat parkering och taxfree så det är klart, var även till apoteket och handlade magmedicin om det skulle bli kris    köpte även vätskeers till dottern ifall hon skulle åka på nå konstigt..


Passen är klara de blev riktigt bra faktiskt   


Så nu är det bara väntan kvar, tror faktiskt Michelle (dottern) redan börjar få resfeber för hon pratar bara om flygplan och tittar i boken om Turkiet...


Vi skulle varit i sthlm denna veckan, men det sket så då det strulade till sig där borta redan första dagen så vi tog nattbussen hem igen.. skönt att vara hemma, det tyckte Michelle också som blev själaglad när jag sa att vi skulle åka hem igen.. Hon jublade och skrattade   


Ha det gött allesamman

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards