Karola Knutsson

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Karola Knutsson - 28 maj 2010 05:46

Ser att det var väldigt längesedan jag skrev nåt här   inte bra...hahaha

När det är fullt upp nu med trädgården, det ska planteras och grejas.. just nu förbereder vi pelargon och änglatrumpethelgen den 12-13 Juni, det ska skrivas annonser och flygblad mm.

Har beställt en ny skrivare för min gamla är jag trött på, den skriver visserligen fort (laserskrivare) men jag gillar den inte. Så nu har jag beställt en fax skrivare som verakar hyfsad   


  


Lille Arramis har flyttat till Arvika och det verkar fungera bra där..


Här händer väl inte så mycket nytt.. Gör om i trädgården och planterar så jag kan få det mysigt, tyvärr är det inte mcyket man kan sätta i denna leran så man får gräva ut och jordförbättra, men det ska bli bra så småningom.. igår köpte jag en ny clematis i lila som jag har planterat vid en björk, ska bygga en portal då det är två träd som står brevid varandra så det ska inköpas med Clematis..


Ingen telefon har vi heller, vet inte om de grävt av nån stans eller var det är för fel, jag felanmälde i förrgår så jag hoppas de fixar det snart..


Ska försöka blogga lite oftare.. hade nästan glömt att jag hade en blogg.. hahahha


Ha en bra dag allihop, nu blir det iaf jobb för min del

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards