Karola Knutsson

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Karola Knutsson - 9 april 2010 05:13

Japp nu är det snart helg    ledig lörd sönd sen går jag in på långveckan.. och efter den så är jag ledig i 10 dagar   hade lite semester kvar ifrån förra året så jag tog ut några dagar, frun åker till Stockholm med dotter för att hälsa på pappa så det blir jag och andra dottern kvar hemma   ska försöka få upp staketet då när jag har tid, perfekt att slå ner stolpar nu när det är blött å så.. sen blir det hönsgårdsbygge så hönsen kan gå ut och in som de vill..


Igår var det fullt upp på jobbet och det blir nog en heldag idag med..


Imorgon ska jag åka till Divahedens Kennel och ta lite snygga foton på Ulex, Ena tog jag på förra helgen och de korten blev ju superbra!


och jag ska hämta ut mina pelargoner jag beställt idag, det får jag inte glömma   


skriver mer ikväll om jag kan, orkar och vill   


Ha en bra fredag så länge


  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards