Karola Knutsson

Alla inlägg under mars 2010

Av Karola Knutsson - 27 mars 2010 20:51

Gillar henne, här kommer en bra låt (tycker jag iaf) synd att inte ljudet funkar på datorn bara   


Av Karola Knutsson - 27 mars 2010 20:30

Ville bara påminna om att sommartid börjar inatt och klockan ska fram en timme (fasen då får man sova 1 timme mindre då)   


  

Av Karola Knutsson - 27 mars 2010 20:10

Det måste jag se.. älskar Lisbeth Salander (Noomi Rapace) tycker hon spelar grymt bra och passar i rollen    Nitarna e grymma, har själv ett likadan   


Lite bilder på henne:



   


 


 

Av Karola Knutsson - 27 mars 2010 05:37

Själv ska jag strax dra till jobbet    Vad hittar ni andra på?


Beställde ett par byxor på lindex.com och en topp och ett armband... Tyckte brallorna var snygga faktiskt..


  

Av Karola Knutsson - 26 mars 2010 17:15

Ja jag köttade in tummen i en rostig spik idag när jag skulle sätta fast en planka på ett uthus för att inte rådjuren ska klämma igenom sig där.. resultat: en svullen, öm och extremt het tumme    

skönt att få dit en planka iallafall för idag satt det fast en råbock i den lilla gluggen på uthuset, såg det när jag skulle hämta halm, så det var bara att gå in och knuffa råbocken i rumpan, han sprattlade lite först med bakbenen men sen satte han igång och hjälpte till med frambenen medan jag knuffade på honom... till slut så kom han loss.. stackaren vilken skräck det måste ha varit att se när jag kommer där och går mot honom och sen veta att jag är bakom o han kan inget göra   Jaja nu är han loss och gluggen igenspikad så nu ska det inte bli sådär igen..


Fick näsblod när jag körde med lastmaskin ifrån den andra gården, i med en papperstuss o så körde jag, sen kom det en bil och jag fort ut med tussen så de inte skulle se mig... fast det var ju bara chefen såg jag sen så det hade väl inte varit någon katastrof    sen när jag nästan är hemma med lastmaskin möter vi foderbilen som har fått problem och inte kommer någonvart, då hade någt rör/slang gått av för bromsarna och då låser sig bromsarna.. så jag fick hjälpa honom att kapa en bit rör och riva fram några slangklämmor, sen kom han iväg och jag och Lilly kom hem    


Massa konstigheter en helt vanlig fredag...


Lägger in ett nytaget kort på Arramis:


  


Skriver lite mer senare.. nu ska jag ha lite kaffe   


Ha det gott så länge!

Av Karola Knutsson - 26 mars 2010 05:43

Ja tiden går fort, nu e det ju fredag igen, jag jobbar helgen.. skönt att frugan hjälper till lite   

Michelle är piggare nu, fast igår ville hon inte äta något, kanske är hon rädd att hon ska kräkas, hon fick iallafall i sig lite äpple, mjölk och ett par tuggor smörgås..


Valparna väckte mig som vanligt vid 4 tiden i morse och ville ut och kissa, det är ju bra att de säger ifrån, men sen är det svårt att somna om när man ska upp kl 5..


Ska ta lite nya kort på Arramis idag nu när han har öppnat ögonen o allt    


Vi hörs ikväll en sväng


Ha en trevlig fredag


  

Av Karola Knutsson - 24 mars 2010 21:34

Frun var dålig i förra veckan och nu ikväll har ena dottern spytt som bara den, hon var pigg vid 18 tiden men kl 20 ringer min fru och säger att dottern spyr som bara den, jag var på väg från affären.. Har suttit med henne i soffan så nu har hon lyckats somna där, ville inte ligga i sängen för där spydde hon   Stackare, inte kan man göra något heller mer än att sitta hos dem..

Jag och yngsta dottern har klarat oss hittils och hoppas att det förblir så    för jag får vekligen panik av att spy, tjuter som en liten unge och får värsta ångesten..  

å då menar jag riktig panik.. 


Nu ska jag fixa det sista här hemma innan jag gör kvällen   


Sov gott allihopa!


  

Av Karola Knutsson - 23 mars 2010 20:22

Någon som har lust att hjälpa mig med en gullig design på bloggen? Vill gärna ha rosa, lila och svart tema... gärna lite glitterdetaljer..


Skulle vara så tacksam för jag har inga ideér själv och vet inte ens hur jag ska göra.. 


Hör gärna av er...   


Nu ska jag snart se Dr House, han e fantastiskt bra! 


  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards