Karola Knutsson

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Karola Knutsson - 31 mars 2010 18:24

Ikväll är det premiär för Anna Anka söker assistent på tv 3 kl 20.00


 



Vem vill assistera Anna Anka?

Anna Anka söker assistent

Svar: väldigt många. 10 kandidater har dock blivit utvalda och anländer till Hollywood för att visa Anna Anka att just de är rätt person för jobbet. Alla har olika utbildning och bakgrund, men alla har samma mål: att slippa den gråtrista vardagen i Sverige och flytta till Hollywood för att bli Anna Ankas assistent. Premiär onsdag kl 20.00


källa: www.tv3.se

Av Karola Knutsson - 31 mars 2010 18:02

Ja ikväll tänkte jag påskpynta lite, frugan har tagit in ris som vi ska dekorera sen blir det lite påsldukar, påskkärringar och annat smått och gott..


o jag får se över mina sticklingar ikväll, ska ta lite nya skott på pelargonerna också tänkte jag, har beställt andra pelargoner men jag får dem nog först i nästa vecka   

Jobbar imorgon sen långledig, hade gärna jobbat fredag eller måndag nu får jag inte det och inte en enda dag storhelg   har alltid oturen att missa storhelgerna av någon anledning, det är ändå 91.10kr extra per timme (eller det ska vara det men vi har bara 79kr/h...jaja jag får vara glad att jag får en extra helgdag imorgon iallafall    Nu har vi tömt i avvänjningsavd så att frugan kan börja tvätta där, nu vet jag inte om det är helt tomt men när det blir det så kör hon igång    Jag tänker inte stå på övertid för att tvätta... nej nej, har tillräckligt att dona med på dagarna så frun som vill tvätta får göra det istället för mig..


Det var väl allt från mig just nu   


  

Av Karola Knutsson - 31 mars 2010 06:18

Så här pigg är jag kl 5 på morgonen      Jag är en morgonmänniska, men tyvärr ingen kvällsmänniska så kl 22 på kvällen är jag typ i koma   


Bild på mig nästan nyvaken, men iordningfixad kl 05... hahaha..


  


Ska fixa matlåda och sånt till jobbet, ska snart dra dit..


Ha en underbar dag allihopa!


  


Av Karola Knutsson - 31 mars 2010 06:12

Lite som jag shoppade på Lindex igår, den lila tröjan, armbandet och byxorna är från www.lindex.com


        


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards