Karola Knutsson

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Karola Knutsson - 23 mars 2010 20:22

Någon som har lust att hjälpa mig med en gullig design på bloggen? Vill gärna ha rosa, lila och svart tema... gärna lite glitterdetaljer..


Skulle vara så tacksam för jag har inga ideér själv och vet inte ens hur jag ska göra.. 


Hör gärna av er...   


Nu ska jag snart se Dr House, han e fantastiskt bra! 


  

Av Karola Knutsson - 23 mars 2010 19:12

Nu fattar jag inte varför ljudet inte fungerar på datorn, kollade in ljudkort och drivrutiner och de fungerar korrekt enligt datorn iaf...  Helt segt att inte ha ljud, å inte fungerar det med hörlurar heller   


Nån som har någon idé??

Av Karola Knutsson - 23 mars 2010 18:20

Dags att dra ut med hundarna en stund o röra på fläsket   man blir lite piggare då för jag är helt sjukt trött idag och har varit i prinsip hela dagen, skönt att få vara ute och strosa i naturen en stund innan det blir soffan   


Fast jag måste nog käka en chokladruta först *hihi* gött, å det var jag som bakade   


Ställ gärna frågor om ni vill veta något speciellt..


Puss o kram


  

Av Karola Knutsson - 23 mars 2010 17:50

Hahaha det lät som en rolig rubrik   


Arramis börjar öppna ögonen och man ser lite grann av vardera öga... härligt nu kan han snart se vad vi är för typer    Ja då kommer snart hörseln också då   

Snart räcker inte digitala hushållsvågen till längre för knubbisen, men då är det färdigvägt, jag vet ju att han får bra med mat..


Dagens vikt: 1240g


Har klippt klorna på alla hundarna idag, Ulex han är riktigt tramsig och gillar det absolut inte men efter övertalning går det ganska bra.. sen går han och gömmer sig en stund    De andra reagerar knappt på det så det är ju skönt.. Katternas tur att klippa klorna snart med   klipper dock inte de som brukar vara ute för de sliter ner dem bra ändå..


Ska ringa ett intressant samtal till en man som vet lite om mina åsnor, det ska bli roligt att höra lite om dem..


See ya


  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards