Karola Knutsson

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Karola Knutsson - 21 mars 2010 20:22

  


*På bilden, min lille Ulex*


Satt och kollade på Hollywoodfruar förut och gud vad jag gillar det programmet, gillar Maria och tycker att hon är cool   Men blir det inte tråkigt i längden att leva sådär att kunna köpa allt man vill ha osv?? Jag skulle nog inte fixa det i längden, möjligtvis om man har ett jobb varje dag eller en drös med kids så man har och göra   Ja inte vet jag, men det hade varit roligt att få prova i en månad eller nåe   



Fick ett ryck att baka lite förut så det blev chokladrutor, men cocos hade vi ingen hemma så det blev jordgubbsströssel på istället    Helt ok!



Snart blir det sova, ska kolla lite på tv först Harper´s Island börjar snart  spännande värre...



Så vi hörs mer imorgon   


Natti på er sötnosar!


  

Av Karola Knutsson - 21 mars 2010 16:53

Från PetFashion:


  


Från petsters.eu


      

Av Karola Knutsson - 21 mars 2010 16:42

HAr fått förfrågan om att överta 2st med stamtavla och måste säga att jag är rätt så sugen, kan vara roligt att lära sig en ny ras också. De är ju små och tar ingen plats på det viset, de är glada och trevliga och aldrig aggressiva    En tik och en hane isåfall och de kan jag använda i avel om jag vill   . Vi får väl se vad det blir, vet ännu inte om det handlar om den nakna varianten eller Powder Puff..


Denna helgen flög förbi, var till Anki igår och åt sallad och drack lite rött    det var trevligt å så satt vi och tittade på Millenium och jädrans vad spännande, nu får man vänta nästan en hel vecka på nästa avsnitt...


Pratade med kollegan tidigare i tele, tydligen var det en del att göra på jobbet imorgon så det lär väl ta sin stund   ska börja kl 6 eftersom jag går vid 14.30 till teckenspråkskursen...


Nu blir det kaffe på maten   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards