Karola Knutsson

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Karola Knutsson - 14 mars 2010 10:05

Han går upp fint i vikt så han får ordentligt med mat, hade ökat 33g sedan igårkväll  

Igår tog jag med valparna och åkte till schäferhundklubbens träning, nu i vinter tränar de i ridhuset. Har aldrig varit där o var lite orolig över att komma ny, men de som var där visste jag vilka det var och Björn som har Arec som är pappa till min lilleman var också där.. Valparna var i extas och tyckte att det var så spännande, Ulex skällde som en tok på de andra hundarna när de sprang i ridhuset.. Väldig trevligt var det iallafall och man kände sig välkommen å så ska det vara    

Hade lagt hundarnas koppel på taket eftersom jag skulle ta ut dem i ridhuset igen när de andra hundarna var klara men det hann vi inte med så jag åkte, med kopplen på taket kom jag på när jag hade passerat Karlstad.. jaja tänkte jag där rök mina favvokoppel, men när jag kom hem låg de kvar på taket    de hade trasslat in sig i takräcket...yes vilken tur.


Kollade lite på Melodifestivalen igårkväll o det var bra att Anna gick vidare för hon är så duktig och har en bra låt, men skeptisk som jag är så kommer det nog inte funka i Eurovision.. tyvärr.


Snart stallet, vår höleverans kommer snart.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards