Karola Knutsson

Alla inlägg under februari 2010

Av Karola Knutsson - 13 februari 2010 17:45

Jag fick iallafall 2 vettiga kort idag   Ska iväg till Anki ikväll o leka lite *hehe* vi ska photoshoppa det är gööör sköj juh! Å bra bli´re me   


    

Av Karola Knutsson - 12 februari 2010 19:58

Fritt fram för frågor av alla dess slag.. Vad vill ni veta om mig?


    

Av Karola Knutsson - 12 februari 2010 11:22

Nu har jag anmält mig till teorikursen i skyddslicens på Forshaga Bk den 23 februari, jag har även mejlat Säffle Bk för att höra om möjligheterna att starta en träningsgrupp i IPO samt hur det ser ut med träningsfiguranter i IPO. Jag har en vän som kan komma och ha en IPO kväll där han berättar om IPO samt visar hur skyddet fungerar. 

Är någon intresserad av att komma och vara med på detta samt ingå i en IPO grupp så tveka inte att höra av er till mig, med fler intresserade ökar möjligheterna att få en träningsgrupp..


Snart blir det BVC besök för vår del här ;-)


Hörs ikväll!

Av Karola Knutsson - 11 februari 2010 18:03

  

Japp nu drar det igång i Vancouver, ska bli roligt att titta på och håller alla tummar för att det ska gå bra för alla som tävlar för Sverige    Invigningen är först på lördag, imorgon var det tydligen bara backhoppning..


Jag fick ledigt imorgon    Fast jag jobbar gärna också mer jobb=mer pengar å det kan man ju inte tacka nej till   


Bada hundar ikväll för det hann jag inte med när jag skulle tidigare i veckan, lite fika till Kidsen sen får de gå och lägga sig..


Anki min väninna    fick 3 valpar efter besök i Karlstad, tiken var värksvag. 1 hanvalp klarade sig.. de andra dog..    styrkekramar till henne..  

Av Karola Knutsson - 10 februari 2010 18:24

Ja jag gillar både Pink och rosa prylar och med rubriken menar jag rosa prylar.. Hittar massor på nätet när jag kikar runt, bl a dessa:


 

F.d Borlängebo som man är varför inte skaffa en sånhär häftig dalahäst!


  Tänk att ha en sån cool bil...


 

Rattmuff, har en liknande men inte så mycket ludd.



  

GPS behöver jag en, så varför inte i rosa? Hahaha

Av Karola Knutsson - 10 februari 2010 06:20

Lite dålig på att blogga emellanåt men valpar och barn tar lite tid ibland. Här är det full rulle som vanligt, det fungerar jättebra med valparna och tom Pricken vill vara med och leka.

Ena har nästan ställt båda sina öron, Ulex har ett som står. De börjar bli duktiga att komma när man ropar deras namn, Ulex har inte riktigt kopplat än att han heter just Ulex. Promenaderna går också över förväntan med 4 hundar utan koppel   


Nu sover alla här, Etna ligger på rygg som vanligt och sover   


Nej nu ska jag fixa maten till jobbet sen e det dags att slita lite igen..


  

Ulex 8½v

Av Karola Knutsson - 6 februari 2010 17:23

Japp nu är vi hemma igen. ulex kräktes 2 gånger i bilen. Han har träffat de andra hundarna och det har gått jättebra, han trivs med Ena och de lekte det första de gjorde när vi kom in. Nu sover Ulex, mitt på köksgolvet.. helt slut efter dagens bravader.. 


Inte så bra bilder men jag ska fråga Anki om jag får låna hennes kamera å ta bättre kort med  


     


Av Karola Knutsson - 5 februari 2010 20:04

Nää jag ska inte sova riktigt ännu, men lägger mig och tittar lite på tv, nåt bra lär det väl finnas för inte tänker jag se på melodifestivalen   tycker det har gått lite väl långt med alla deltävlingar hit och dit så jag har bojkottat det evenemanget   

Mår illa som tusan, kände det redan igår och idag har jag haft en fruktansvärd klåda över heeela mig, kan inte komma på att jag ätit något annat än jag brukar   

På jobbet fick vi semlor idag av Henrik, ägaren till suggringen, de skulle ha möte ang gödseln så grannarna var här ett tag. Jag lyckades få fram ny spalt under metervis med snö så det fixade jag och kollegan Tobbe    Vi hjälptes också åt att skicka suggan som var dålig till "andra sidan"

Har precis gjort kvällsrundan med hundarna, vi kan inte gå så jättelångt för Ena fryser om tassarna då, får ta o skaffa tossor åt henne *hahaha* annars har hon ett hundtäcke på sig när vi går ut. Hon gick och bar på en pinne nästan hela tiden under promenaden   å då var inte Etna sämre än att hon minsann också skulle göra så (sällsynt i hennes fall).


Skriver en rad imorgon innan jag åker och hämtar Ulex i Strömsholm..


Sov så sött alla goá läsare!


Puss   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards