Karola Knutsson

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Karola Knutsson - 26 februari 2010 05:57

Rätt seg idag, ont i skallen men det blir väl en kort dag på jobbet hoppas jag    syrran kommer med bussen i em så jag ska hämta henne.. Köpa lite hundmat och försöka få tag på min högubbe så jag får hem hö, hoppas att lastmaskin fungerar så kan jag köra den dit, annars får han komma med hö om han har möjlighet   


Åkte te grannen igår och såg att hon stod vid vägen och pratade med någon, det var en foderleverantör som var ute och delade ut smakpåsar å lite av varje, han skulle till mig sen så det var ju bra att jag var där så slapp han in till mig och trängas med snödrivorna...


Igår var ägaren till ringen uppe på stallet och skottade snö, han e snäll Henrik, tänkte göra det själv men när ska jag hinna med det?   


Nu e det dags för mig att inspektera vägen, om det behövs plogning eller ej   


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Facebook

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards