Karola Knutsson

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Karola Knutsson - 24 februari 2010 20:13

De har krånglat huur mycket som helst med min frus fp, nu sist när hon ansökte så visste hon inte hur många dagar det var kvar av den delen som är SGI så vi fick ett brev sen att vi hade ansökt för fler dagar än vad som fanns kvar av den SGI baserade ersättningen och om vi inte hade något att invända mot det så skulle de resterade dagarna betalas ut nu i februari så vi behövde alltså inte höra av oss. Tror ni då att det kommer någon utbetalning i morgon? NEJ NEJ.. Vad är det för inkompetenta jävlar    som sitter där på försäkringskassan eg? Finns det inte bättre abreten för dem som de klarar av?


Mailade in till dem och ifrågasatte detta, vi får se om jag får svar i morgon, frun ska även ringa dit...


Ska även lämna in en anmälan samt gå till pressen och tala om hur fan de beter sig, har ju tom pappret kvar som vi fick...


Idioter    


Själv får jag lön på lördag, har jag tur redan på fredag men det vet man ju aldrig..   


Nu ska jag gå och titta lite på dumburken o se ifall det finns något bra att se  somnar nog rätt så tidigt misstänker jag, är jättetrött idag, vaknade strax efter 4 och klev upp halv 5.. Hundarna är rastade och matade, och kidsen sover så nu är det lugna gatan här   


Sov gott!


Puss o Kram

Av Karola Knutsson - 24 februari 2010 06:20

var på kurs igår på Forshaga Brukshundsklub, en kurs för att senare få skyddslicens nu är det inte dags att skaffa licens ännu på ett tag men det är skönt att ha gjort teoridelen så sen när vi börjar träna kan jag skicka in om licens. Det var en intressant kväll men många bra diskussioner, det var ungdomar från Hundsportgymnasiet där och då brukar det kunna bli lite mer diskussioner än om det bara är vuxna.. Min uppfödare Lottas son var där igår, trevligt att få prata med honom igen   


Vill ut och börja träna hundarna men vem kan va ute o hålla på i denna snön? Vill gärna spårträna o så men det går ju inte    Får köra lite lydnadsträning istället.. 


Ska snart dra till jobbet...


Ha en bra dag!


Puss o Kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards