Karola Knutsson

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Karola Knutsson - 3 februari 2010 20:03

Mycket snö- överallt... å jag har plogat heela eftermiddagen och nästan hela kvällen, 13 timmar arbetade idag.. inte illa    Fast jag har inte ens hunnit äta något, lite fil till frukost och 3 gafflar med ris och köttfärs.. hatar verkligen ris och gissa vad som fanns på bordet när jag kom hem jo RIS, så det blev en kaffe för min del  rätt nöjd med det också, får ta lite fil sen nu är det alldeles för sent att äta mat.. Och ungarna har jag bara sett skymten av en snabbis   

Imorgon e det jobb igen, då ska jag iväg till en annan grisbonde och vaccinera smågrisar    Så det blir en heldag där nästan..


Nu e det bara 2 dagar kvar tills jag åker och hämtar Ulex, drar vid 7 tiden på lörd morgon eftersom jag ändå åker själv så är det skönt att åka tidigt och komma hem i en vettig tid   

Dags att dra ut och kvällspromenera vovvarna, Pricken haltar så han får va hemma.. vet ikke vad han har gjort..   


See ya

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards