Karola Knutsson

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Karola Knutsson - 1 februari 2010 21:35

Kelly Osbourne ramlar i Dancing with stars ;-) Hon är förresten jättefin i de kläderna ;-)



Säsong 6 av Lost börjar natten mellan 2-3 feb

Här kan du se en trailer:



Veckans sämst klädda kändis?

Kelis leder just nu listan över veckans sämst klädda kändis.. Vad tycker du om hennes outfit?



Mer spännande nyheter hittar du på www.posh24.se  

Av Karola Knutsson - 1 februari 2010 20:21

Har hittat några grymt snygga brallor på bl a www.maddogs.se


Vad tycks?


            

Av Karola Knutsson - 1 februari 2010 19:15

Prylarna kommer från www.puppyangel.com


  Sele som ser rätt så bekväm ut ;-)


Hundkoja, gulligt finns till små och mellanstora raser


 En gullig scarf som jag gärna vill ha ;-)

Av Karola Knutsson - 1 februari 2010 09:01

Har precis haft ett gallstensanfall   , kände redan inatt att det var på G.. nu har det börjat släppa iallafall.. om man ändå kunde låta bli att äta sånt som ger anfall och igår åt jag den värsta sorten - ägg... Så idag blir det fil och sånt för att lugna ner magen lite. Fortfarande kallsvettig och ont i magen men inte så kraftigt som förut   

Min sista ledig dag idag sen jobbar jag tis-fre och är ledig i helgen då ska jag ju hämta min lille Ulex   Misstänker att jag får åka själv...  


Igår var Anki här och vi tog lite kort på hundarna, inte så lätt med valpen kan jag säga och likaså Etna som inte vill se normal ut på kort (öronen ramlar ner)  

Några kort är nog användbara iallafall...


Barnen är uppe, Michelle fick stanna hemma idag för hon inte är så pigg, det går en massa sjukor på förskolan nu så det var nästan väntat, nu sitter hon och tittar på Dora Utforskaren    


Å jag undrar vart Karin tog vägen   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards