Karola Knutsson

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Karola Knutsson - 26 januari 2010 17:26

Vet inte vad jag ska skriva om längre, vad vill ni trogna bloggläsare läsa om här i min blogg?


Ska ner till stan o tanka iallafall, inte så intressant kanske men iallafall    Kan säga att jag är jäkligt trött på tårta nu, har ätit det i 3 dagar så nu räcker det verkligen. Till helgen kommer min syster hit och hälsar på..


Imorgon kommer äntligen tikvalpen från Norr    Hahaha helt jävla otroligt jag vet inte ens vad hon heter och inte Björn heller  som äger henne för han har inte själv varit med och valt ut den valpen, det skulle ha varit helt fett galet att åka så långt för att titta på henne, han bad istället en vän att göra det som ändå bor där uppe.. Det blir ju ännu mer spännande när man inte vet något om henne...


Saknar min Ulex i massor, men snart får han komma hem   1½v kvar ca, det verkar iallafall som grannen Anki hänger på, lite segt att köra 3 timmar dit och sen 3 timmar hem helt själv, ev åker vi ner redan på fredag kvällen och sover över på vandrarhem så vi kan åka hem direkt på lördag morgonen  


Jobbar imorgon också sen e jag ledig i hela 5 dagar å det bästa av allt det är att jag behövde bara slösa 1 sem dag på det, de andra dagarna är jag ledig enl schema    den som spar han har som man brukar säga.. har 8 dagar kvar av förra årets semesterdagar, ska ta ut dem i slutet av April då jag och Michelle åker till Sthlm 1v..


Ja det var lite smått och gott härifrån! 


  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards