Karola Knutsson

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Karola Knutsson - 14 januari 2010 19:32

Här var det ju ett tag sen man var inne, är mest på facebook nuförtiden då jag inte jobbar   Här händer det mycket, min schäfertik är parad och om det går som det ska får hon valpar v.10

På lördag ska jag åka och hälsa på schäfervalpen jag ska köpa, Wiking chidob Ulex heter han och han är sååå söt   Sen ska jag även få hem en schäfer på foder från hanhundsägaren jag parade hos så det blir en intensiv vår. Så snart blir det dags att söka valpkurs, blir lite svårt att gå med båda samtidigt så jag får gå både i Säffle och i Grums och hoppas självklart att det blir på olika dagar då   


Kollade runt lite på nätet och hittade lite konstiga saker minst sagt, ja skrivbordet kan jag väl tänka mig att ha men kanske inte skorna...hahaha 

    

I morgon är det FREDAG och sen helg   skönt och speciellt skönt tycker jag att det är så jag kan få sova lite, skulle kunna tänka mig att sova dygnet runt om det gick, är så fruktansvärt trött hela tiden så jag lägger mig oftast vid 20 på kvällen och sover heeela natten men är ändå svintrött dagen efter   nåt fel är det väl? jaja det får gå...


Har börjat med plantering nu också, pelargoner ska sås nu så det är bara att sätta fräs   


Det var väl allt från mig för idag...


Ha det gott alla goá läsare!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards