Karola Knutsson

Alla inlägg under oktober 2009

Av Karola Knutsson - 6 oktober 2009 23:02

Glömde skriva att ni kan ju kika in på min andra blogg, många saker är detsamma som här men nu har jag tema skräck + en omröstning där så kika gärna in en sväng: http://hopplavovve.blogg.se


  

Av Karola Knutsson - 6 oktober 2009 22:51

Ja snart var denna dagen förbi. Kom nyss från Anki, var dit förut och snackade lite skit och fick en kaffe Flört Här gick strömmen tidigare så jag fick dra ner till jobbet och starta kraftverket så vi fick ström dit och här hemma iaf, skönt med extra kraftverk när det blir nåt..

Anki pratade om att de skulle ha julmarknad occh vårmarknad (pelargoner och änglatrumpeter)... ja fast det kanske inte blir mer med det.. resurser finns det ju där borta hos henne även om inte hon vill att jag ska va med, de klarar sig ändå.. ska göra mina tomtar och kort, lägger upp bilder i slutet av okt/början av nov med priser så ni kan beställa om ni vill, jag gör det mest för att det är en kul grej och någon när ute uppskattar det säkert Flört mer än vad vissa andra gör iaf...


Har stickat hälen på strumpan jag håller på med och det gick ju riktigt bra för nu är det inte så mycket kvar på den Tungan ute


 

 Mina små spöken som skiftar färg Cool

 


Nu ska jag checka in i soffan och glo på tvn en stund


Puss på er raringar

  

Av Karola Knutsson - 6 oktober 2009 11:34

Tänk vad det kan vara kul med photoshop:


     


  






Av Karola Knutsson - 6 oktober 2009 10:15

Bara +2 grader ute och mulet (snövarning!!) needå vet inte om det ska bli snö och jag hoppas inte det. Ont i ryggen, har legat konstigt tror jag..


Vill du ha fler besökare till din blogg? Registrera dig då HÄÄÄÄR: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Pettan_Eee så får du garanterat många fler besökare. Det går till så att när man bloggar på andras hemsidor så får man 2p, vid 3p så visas din sida 1gång osv, när du ansluter dig får du 100 visningar


  


Puss på er raringar!


  




Av Karola Knutsson - 5 oktober 2009 15:42

Fast jag fick inte till bannern som jag ville, fattas typ 1mm på sidan *s*


Har typ bara grejat med hemsidan o så idag, ska snart hämta Michelle som varit på dagis hela dagen..


  



Av Karola Knutsson - 5 oktober 2009 07:41

  


Nu e Michelle skhutsad till förskolan, skönt för henne att vara där och leka med de andra kidsen en stund


Kan man inte ändra teckensnitt här när man ska skriva inlägg??? Eller kan man göra det i html?





     



Av Karola Knutsson - 4 oktober 2009 19:27

Begravningsdatum för mormor blir den 22 okt kl 14.00 Tänkte spela upp en låt av Malena Ehrmann som jag har på cd..


Gillar Michael Bolton han har grymt bra ballader..



Se om den funkar *s*





Av Karola Knutsson - 4 oktober 2009 17:21

Har knåpat ihop ett armband idag. Håller på med ett par strumpor men jag tar lite i taget för det är lite segt.. Å en kudde i mormorsrutor, men den ska bara sättas ihop Flört


    

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards