Karola Knutsson

Alla inlägg under oktober 2009

Av Karola Knutsson - 18 oktober 2009 19:10

   

Ska lära mig teckna nu hade jag tänkt... gillar manga så det blir väl det jag kommer att rikta in mig på..



Av Karola Knutsson - 18 oktober 2009 19:00

   

Japp, ska snart ut och titta till dem..


Nån som kanske vill köpa en Sony Ericsson T250i för 200kr kanske, det var en annan som tingade den men sen ville hon inte ha den iallafall..


Skriver mer sen, ska ut till stallet nu.

Av Karola Knutsson - 16 oktober 2009 20:43

 


Kallt och rått ute, snö, regn men ingen sol i sikte.. Vintern är här definitivt och för att stanna ett tag förstår jag Flört Vi bytte upp vårt bredband från 10 Mbit till 100 Mbit för när man spelar så gick det inte så bra på det långsamma så nu är jag helnöjd, kostar 329kr/mån så det kan man stå ut men, skulle fixa telen också till iptelefoni men det gick inte att göra så jag får ringa dem så de fixar det.


Har börjat teckna en del, mest manga men jag försöker igen göra en hel häst men lyckas inte med benen Obestämd vet inte hur jag ska bete mig, ge upp? Hopplöst iaf.. Har tecknat lite My Little pony och det går bra att göra hela.. Jaja övning ger färdighet som man  brukar säga.


På söndag kommer hönsen som vi ska få Skrattande Han passar på att verka åsnornas hovar samtidigt som tack för att jag tar emot dem så nu blir det ägg åt alla Flört


Nä nu ska jag fortsätta spela på mitt cafe på facebook, bli gärna granne med mig där om ni spelar...


Kram på er!




Av Karola Knutsson - 14 oktober 2009 06:23


Ja snart ska jag till jobbet, skönt att få jobba igen efter sjukskrivning.. Har inte varit på jobbet på 3v, först hade jag en v sem sen 2v sjukskrivning det känns rätt konstigt när man är van att vara där nästan varje dag.. Men now i´m back hehe


See you later!

Av Karola Knutsson - 12 oktober 2009 21:36

Jag fick bekräftelsen idag, åker den 2/11 med buss dit, vågar inte köra så långt med gamla Bettan dessutom e det inge kul att köra själv när ingen vill följa med :-(


Idag har jag varit på teckenspråk, aw vad mycket vi fick lära oss på 1½ timme typ 100 tecken eller nåt, de ska vi dessutom kunna om 2v när det är dags igen.. sen kommer ju grammatiken, inte så kul kanske men man måste ju kunna allt så..


Anki hämtade Michelle på dagis idag och det gick bra, när de kom hem så frågade Anki Michelle:

- Vem bor här då?

Michelle:

- Joline, Michelle och Stefan (Stefan är Ankis gubbe)


hahaha så jäkla kul, Michelle hon gillar verkligen Stefan men när hon träffar honom blir hon blyg som fan!


Nu har jag gått och blivit heltokig också, spelar på facebook,, så nu måste jag dit till mitt café och ta hand om hamburgarna Flört


See ya

Av Karola Knutsson - 12 oktober 2009 00:34

Ja nu har jag börjat spela där och snacka om att det är roligt, gillar Yoville bäst ;-)

Snart dags att sova, ska upp och köra Michelle till förskolan på morgonen, grannen Anki hämtar henne på em för jag ska på teckenspråkskurs kl 15.


Natti på er!

Av Karola Knutsson - 10 oktober 2009 22:25

  

Kollade på det (eller lyssnade rättare sagt) eftersom jag satt och stickade strumpor till dottern (jäkla kärring man blivit då) synd att Team Andreas åkte ur, jag gillar honom.. Hoppas att Team Caroline vinner hon e så cool, så special...haha å roliga kläder har hon med ;-)


Ska snart natta kudden, ska bara dricka typ 10L vatten först e så grymt törstig, skönt att medicinen är över på måndag iaf. Vet inte om jag kan lägga in den där bloglovin någonstans i pres eller så, så jag bfogar i inläggen istället... så prenumerera gärna på min blogg!


Puss på er där ute!



bloglovin

Av Karola Knutsson - 10 oktober 2009 18:29

Har fyra kattungar som vill ha namn, det enda "kravet" att det börjar på F


3 Honor och en Hane


     

Hona                                              
                                 Hona


   

Hona


  

Hanen


Vinnarnamnen presenteras under v.45


Kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Skapa flashcards