Karola Knutsson

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Karola Knutsson - 2 oktober 2009 21:01

Var till stan förut, var tvungen att byta Prickens pyjamas som jag köpte för liten så den satt som körvskinn Flört Nu passar den lite bättre..

Köpte lite nya fiskar till akvariumet det blev:

4 silverhajjar (1 dog)

3 Guppy (1 dog)

4 Gurami

1 scalare ( nu är de 2)

2 Prakt Botia (stavas?)

Så nu är det full fart i akvariet igen, mina ciklider har och göra, har 2 st men de rör iaf inte de andra fiskarna som tur är..Lite bilder på fiskarna jag har:

                    

  


Jag vill även köpa dessa:

    


Ja det var väl allt just nu *s*


Puss

Av Karola Knutsson - 2 oktober 2009 10:30

Hade virus på datorn inatt, men nu e det fixat.. dessutom låg det en massa konstiga bilder osv. Jag har funderat varför datorn varit så seg, har ju gott om minne i den Obestämd

Somnade typ vid 6 i morse och gick upp vid 10.. Mår så jäkla illa, måste vara medicinen jag äter..

 

 

 

Stay strong my friends!

 

 

 


  

Av Karola Knutsson - 2 oktober 2009 01:52

  


På bilden från vä:

jag, Moster, Mamma, Mormor och Michelle(då 2v gammal)


Jag fattar inte att jag inte känner någonting, kanske har det varit för mycket för min hjärna på sistonde så den inte fattar.. Men HALLÅ hur dum i huvet får man bli? Mormor e död o här sitter jag känslokall och likgiltlig.. Varför då?


Jag e fan inte normal

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards