Karola Knutsson

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Karola Knutsson - 1 oktober 2009 19:59

        


Mormor

 

Gick bort i Tisdags

 

Älskad och Saknad

 

Fick veta det för en stund sedan av min moster, inte kunde mamma ringa och berätta det!

Av Karola Knutsson - 1 oktober 2009 12:31

  

Helt slut idag.. känner mig stressad på något vis, skulle behöva ut i stallet lite men jag får inte hålla på¨där det är dammigt och så förrän det har lagt sig med infektionen i lungorna.. Vill ju rida med.. Får väl ta en tur på åsnan istället *hahaha* hon tycker det är skitkul att bli riden på och faktum är att det nog ser riktigt roligt ut med, Pettan är 1 m i manken och jag är 1.78 lång *asg*

Löpte ett täcke åt Pettan igår men det var på tok för stort så jag får åka och byta det idag, de hade nästan inga täcken till sådana små så jag fick köpa ett som kostade 629 spänn!


Det blir fint väder idag iallafall och det gör ju ingenting Flört


Barnen har precis ätit lite, snart dags för dem och vila en stund och jag ska sätta mig och virka lite..

Av Karola Knutsson - 1 oktober 2009 01:28

  

Tog ner katten till vet samt hundarna för jag tyckt att de kliat sig lite väl mycket i öronen men han såg ingen på hundarna i microskopet, men för säkerhets skull fick de varsin skabbspruta. Sen fick jag åka hem och hämta 2 av katterna (har 6st + 4 bebisar) så jag kunde inte ta med alla ner men när han kikar i microskopet på den ena kattens öron så utbrister vet: - JAAA här har vi det.


Vaddå tyckte jag och gick dit för att titta, men flög iväg av dessa hemska varelser som glodde på mig genom microskopet... fy fan vad äckliga de var och de var typ förstorade 100ggr så man verkligen inte skulle missa dem.. Vet skrattade till och gav katterna samma medicin som hundarna fick, jag fick dessutom med mig örondroppar hem till de andra katterna som inte var med.


Ja och våra stickningskvällar fortsätter, det blir ju en del tok också när man håller på ;-)

Lyckats sticka färdigt hälen på en strumpa iaf *s* Har börjat virka mormorsrutor som omväxling, tänkte göra ett överkast..


Nu sak jag sova, grymt ont i händerna Tungan ute

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Facebook

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards