Karola Knutsson

Alla inlägg under september 2009

Av Karola Knutsson - 25 september 2009 22:13

  


jepp idag var det marknad här i Säffle, hittade en grym tröja åt mig själv och ett set med byxa och jacka (både vind och vattentät) åt dottern.. köpte ett nytt piercingsmycke till ögonbrynet med *s*

Har städat lite på kvällen, svärisarna kommer i morgon em så det gäller att ha lite ordning så man slipper skämmas, det är dock inte lätt att hålla ordning med barnen och alla djuren men man vänjer sig att städa varje dag så det bekommer mig inte ett dugg Flört


Snart blir det sova, blev väckt 05 i morse för att det larmade på jobbet, bara att åka dit o fixa det (tar 5min) sen hem o tog kaffe o snackade lite skit med Linda på msn..

Så nu e jag trööööött *gäsp*


Natti på er

Av Karola Knutsson - 24 september 2009 19:58

Någon kunnig som kan hjälpa mig med att fixa bakgrundsljud till min hemsida.. Jag använder FrontPage..


Har provat med koder mm men det hörs ingenting.. Ge mig en färdig kod inkl något ljud (vadsomhelst) så jag kan prova.. Helst vill jag ha Elvis P låt In the Ghetto som bakgrundsljud..


Vad gör jag för fel??? Blir tokig Tyst

Av Karola Knutsson - 24 september 2009 10:36

  


Ja snart blir det pyssel för hela slanten, perfekt nu i kvällsmörkret att sitta o greja lite.. Har beställt lite saker på panduro..

Har lyckats bli vrålförkyld med.. inte kul, tur att man är ledig på tills på måndag då hinner jag kurera mig lite.


Måste fixa för mina pelargoner imorgon så jag kan ta in dem, får köpa nån hylla så jag har någonstans att ställa dem, de börjar bli lite kallt för dem ute nu..


Snart kommer Bella med å de andra sover ännu Förvånad jaja så får det väl vara då..



Av Karola Knutsson - 23 september 2009 19:23


Nu har honan fått kattungar igen å vi har en kvar från förra kullen som är född 27 Maj, kom på att hon måste ha blivit dräktig när de kattungarna var ca 6v, då diade de fortfarande o jag trodde väl aldrig att de kunde bli dräktiga då Förvånad Jaja hankatterna är ju kastrerade nu sedan 1½ mån så det lär ju inte bli fler, ska nog ta o fixa honkatten med sen,, 3 kattungar har det blivit, de andra gångerna har det blivit 4 så det kommer kanske en till då Flört Så om 12v finns det kattungar till salu/bortskänkes!


Nån som vill ha lille Elof kanske? Kör honom gärna om ni bor runt Säffle/Åmål..



  

Av Karola Knutsson - 22 september 2009 21:58

  

Var till Anki och pratade, det kändes som jag behövde det efter det hon berättade för mig.. känns som det är mitt fel alltihop.. om folk kunde ha något annat o göra än att lägga sig i men det är väl så att det man inte känner till är man rädd för å då blir det väl så.. Ja jag var iaf glad när jag åkte därifrån för den goa människan får en verkligen att skratta.. I morgon ska jag dit och äta lite, det ska nog funka Flört


Till helgen är det Säfflemarken å det missar ju inte jag, tur att Anki sa att det var då annars hade jag glömt bort det Oskyldig Då ska jag shoppa lite, det brukar finnas en hel del o kika på iaf å lite snygga kläder brukar de ha..


Nu ska jag snart sova, trött...


Natti mina vänner

Av Karola Knutsson - 22 september 2009 20:21

Av olika anledningar kan jag inte skriva så mycket här längre kring pro ana.. Har ni msn? Adda mig gärna där så kan vi snacka lite *s*

Kram på er där ute


Msn: midnightrose93@hotmail.com

Av Karola Knutsson - 22 september 2009 18:38

  


Måste bara skriva ett snabbt inlägg.


Tydligen finns det kärringar som går på mina vänner pga min sjukdom, ni kan ge fan i och läsa min blogg om ni inte har något att säga direkt till mig. De gör vad de kan.

Så vill ni något, kotakta migistället för att gå bakom min rygg och snacka skit!'


Ta reda på vad det innebär att ha anorexi kan ju vara en bra start.


Stor kram till min bästa vän Anki som stöttar och hjälper så gott hon kan!




Av Karola Knutsson - 21 september 2009 22:27



  


Verkligen älskar denna musiken, helt såld.. Skrattande


Idag fick vi en del gjort på jobbet, ska ju köra ner lastmaskinen till stan imorgon em så man måste dona med sånt man behöver den till..


På lördag kommer svärföräldrarna hit och hälsar på.. lite blandade känslor inför det Tyst


Dagens kalorier:


Frukost: 1 apelsin

Lunch: -

Middag: Pannbiff och pasta


Dagens mål är därmed uppfyllt! Har dessutom promenerat 1,5 mil..Nice


Har planerat att tauera mig, förhoppningsvis har han tid på fredag em.. Mee like..Ritar dessutom mina egna tattoos..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards