Karola Knutsson

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Karola Knutsson - 18 september 2009 23:58

Säg till dig själv varje dag: Inte fan vill jag vara så fet som jag är, det är ju äckligt, se hur det dallrar över låren och på magen...


Man får tänka att är jag hungrig är det bra för då behöver kroppen energi (som den tar av det lagrade) när man inte äter..


Jag dricker zero cola för det är jättelite kalorier i den samt ger koffeinet en skjuts på förbränningen..


Träna istället för att äta. Blir man hungrig - ut o gå eller nåt, tänk på hur smal du kommer bli *s* Eller hur fet du är!


Peppa varandra till att ge fan i kalorierna.


Tillsammans blir vi starka (och smala).


  



Fan

Av Karola Knutsson - 18 september 2009 12:31

Idag har jag fucking fete failat... har käkat typ huuur mycket som helst och var dessutom tvungen att trycka i min en massa godis på kvällen Gråter Snacka om grym ångest nu då.. Gråter Vad fan skulle det vara nödvändigt att äta för då när jag vet hur det blir???

Ah shit, vilken jävla natt det kommer att bli, å jag ska jobba imorgon..


Mens helvetet dök iallafall upp efter 2v försenad.. skönt på sätt o vis för då har jag inte bantat bort den än så då e det ju lugnt eller hur?!



  

Det är verkligen det värsta jag vet att handla mat, men det var lite eko i kylskåpet så det behövdes lite där Flört mycket roligare att handla kläder eller nåe.. Jag fick min zero cola iaf så jag är rätt nöjd ändå..


Anki.. du får gärna ringa mig sen när du kommer hem om du har ork, tid eller lust... annars hörs vi väl någon annan dag..( förresten det behövs inte, ångrade mig)


Köss

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards