Karola Knutsson

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Karola Knutsson - 17 september 2009 20:11

När jag åkte från Anki fick jag en bra känsla i kroppen, var först hungrig en stund men det försvann på en gång, sen när jag gick hem så fick jag denna grymma känsla.. Jag ska fan bli smal, jag ska inte ge mig efter allt detta kämpande, jag har ju trots allt kommit en bra bit på väg Flört Nä nu skiter jag i vad andra tycker och jag skiter i att min kropp skriker för här är det pepp som gäller och aldrig mer depp... Jag får passa på att bli smal så länge jag kan Kyss

Det blir idiotträna sen. Har ätit 2 skorpor + 1 äpple idag och druckit en zero cola, colan mättar sjukt bra!


Nu jävlar ska fettet bort.. Å jag ska inte gnälla att jag mår skit för nu e jag bara bäst som fixar det här!


  


Mot nya mål!!!!!!!!!!!!!! yeahaaaaaaaaaaaa


Vägde mig nyss -1,5kg på 4 dagar Tungan ute kom nyss in efter promenaden.. Tog faktiskt en farinkaka som jag bakat (bara 1) det tyckte jag att jag kunde vara värd Flört men hädanefter blir det inge godis eller kakor för man blir bara sjukt hungrig av det


Pözz

Av Karola Knutsson - 17 september 2009 13:18

Ja jag är rätt nöjd så långt: www.hopplavovve.se Kika gärna in ;-)


  

Av Karola Knutsson - 17 september 2009 02:36

Måste träna idag trots att jag kommer att må pest ikväll, kan inte låta bli..sen mår jag piss för att jag eg inte orkar.. när ska denna cirkusen ta slut.. Vet inte vad jag eller någon annan ska göra för att hjälpa mig, känns så drygt att bara gå här och minska.. riktigt drygt, men jag får väl skylla mig själv som började med det antar jag så jag får klara mig själv med denna fucking matångest...

Fy fan vilka mardrömmar jag har nu, vaknade inatt o var helt galet skärrad. Vad fan ska det bli så för?  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst på sommaren?
 Åker till stranden
 Grillar
 Partaj med vännerna
 Pysslar i trädgården
 Sommarland
 Vattenland
 Reser Utomlands

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Facebook

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis

Följ min blogg

bloglovin

Trackers

Personligt Webbhotell

Spel

1799856.html

http://sjokvisten.bloggplatsen.se/1799856.html

Reklam

Bakker

Ovido - Quiz & Flashcards